sabato 10 novembre 2007

Pensieri luntani

Quandu cala llu sule tutte e sire
me sientu nu mindicu disperatu
Allu Migliusu mi nde vorra jire
allu paise ch'aju abbandunatu
E pienzu a cchille case e a chilla gente
tanti ricuordi tornanu alla mente

Quantu dulure ancora sientu mpiettu
viju a za Marastella allu quaziettu
Nu mundu duve u primu era llu pane
duve alla scola jiemu ccu lle zane
Viju alla chjazza na fhinestra chjusa
duve Rosa affacciava ccu nna scusa

Me ngrizzulanu i carni arrassu sia
si giru a capu e guardu a casa mia
Si vaju ancore versu a vallarella
me pare ancore ca' sta vita e` bella
Palate e mamma chi parienu rose
gente chi fha sempre e stesse cose

E casicelle alla rasa d'a strata
ancuna nova e ancuna scatrejata
E fhuntane d'a' vecchja u cumune e collaru
cuculu , zingaru i granci e ruvettaru
L'erva e lli juri ppe l'ascenzione
e doppu tutti quanti n'prucessione

Hoi vecchja chjazza un'e` cangiatu nente
alli scaluni sempre a stessa gente
U pratanu e' crisciutu e l'umbra duna
puru quandu e' dde sira sutta a luna
Nu viecchju parra ancora d'o passatu
quandu a sira tornava assulicchjato

Mo me fhiermu e cce pienzu n'atra vota
a capu gira e va' cumu na rota
A sira e tarda ed io sugnu luntanu
runziju e giru cumu a nnu tavanu
Ma sina chi un me mintenu ntra' fhossa
viegnu e ve' stringiu ancora ssi quattrossa

Il rapporto con la propria terra e’ un sentimento cosi’ forte e profondo che solo la poesia puo’ tradurlo in parole ed immagini scandendolo in versi armonici e sentimenti che non non finiscono mai di provocare emozioni incisive e forti alla sola rievocazione

Pino Della Porta

1 commento:

dino ha detto...

ciao pino...ho inserito sul mio blog le due poesie che hai pubblicato...così si allarga il modo di diffenderle...sono bellisime,nulla è lasciato al caso...leggendole sembra di guardare delle foto...di essere li,tra una frase ed un'altra,di parlare con la gente,di stringerti la mano ogni volta che torni al paese...mia nonna che lavora la calza poi...ho capito che non è solo mia nonna,ma un pezzo di storia di migliuso.
come sempre,grazie